Sunday, 11 September 2011

brubahh.?

Kenapa org boleh berubah?
Mengapa perasaaan org leh berubah dlm waktu singkat?emm..

*Hari ni*
cakap suka, ckp miss u lah... ckp need u lah... asyik rindu lah...
*Esok*
ckp.. busy... x de kedit nak call.. kejar masa... ada hal penting lah...

*Hari ni*
bila kita msg "hi, wat pe?", dia balas panjang2, "x de wat apa2, miss u.. asyik ingat kat u.. bila nak jumpa lagi... dah makan... saya rindu sampai x lalu makan... awak dah makan....."
*Esok*
bila kita msg "hi wat pe?", dia balas pendek2, "xde apa2", "x", "ye" dan "k lah, busy jap..."

*Hari ni*
kejap2 si dia msg... "selamat pagi", "selamat tgh hari", "sihat ke", "dah makan" semua nya selamat lah.
*Esok*
8, 9 msg kita hantar, belum tentu dia balas.. haha. (berubah berubah)*Hari ni*
Pagi petang siang malam, bermsg, xcukup msg tiap jam duk calling2 berjam2.
Rindulah kononnye. padahal duk tanye soalan yg same je.*Esok*
Nk anta 1 msg pun hold hold.nnt lah dulu. Sampai mase call,
call pun cukup syarat jek, pastu okie lah bye. Dah bosan la tu.
*Hari ni*
Msg ajak kuar, kul 4 sampai. Belum pukul 4, dah tercongok depan rumah.*Esok*
Ajak keluar kul 2, pukul 4 pun belum tentu sampai lagi.

Lagi parah kalau.
Sehari,2hari, 3hari, seminggu, 2minggu...
Senyapppp tanpa khabar berita.
*Totally berubah la tu*

Hurmm..Kalau terkene cmtu,
nk kate org tu ape?
Dia berubah ke?

Renung renungkan.. dan selamat beramal.

No comments:

Post a Comment