Friday, 21 December 2012

renew

perhh.. selepas lama tak buka blog nie.. bersepah jugak lah.. nasib baik tak berhabuk saje.. hehe.. sebenarnya tidak mahu update tentang apa-apa pun hari ini.. saja nak renew balik ini blog. :D

Monday, 6 February 2012

ok. dia sudah membenci ku..
maaf atas segala-2 nya yea..
bkn mksud emy sb kata mcm t0 kt awak..
mungkin hubungan kita dah temui kemuncaknya..
apa-2 pun.. emy ttp gembira sbb mengenali awak..
emy arap.. awak akan gembira selepas ni.. :D
happy selalu yea awk..

Tuesday, 3 January 2012

the end

akhirnya.. cuti sekolah untuk tahun 2011 telah temui kemuncaknya..
cuti sekolah.. yg membawa pelbagai makna dalam hidup aku..
kini.. sekolah sudah pun nak buka.. x sangka kejap je aku dah nk masuk form 2..
yeahh ! form 2. hahaha ~
ok.. esok petang aku balik hostel.. rindu dengan kawan-kawan kt hostel..
termasukk laa juga semua senior aku.. tapi pada masa yang sama.. berat hati untuk aku pergi ke hostel.,,kerana terpaksa meningggalkan kakak aku tersayang.. hmm,.. mesti dia akan sunyi nanti kan.. tak pe lah.. nanti boleh berjumpa jugakk.. hmm.. dan.. aku juga terpaksa meninggalkan buah hati aku.. tapi tak pe lahh.. dia pun balik hostel juga.. apa-2 pun.. cuti 2011 antara yg terbaik bagi aku.. kenangan di 2011 tidak akan sama sekali aku melupainya..

Saturday, 31 December 2011

2011 is end.


alhamdulliah.. tuhan masih panjangkan umur aku untuk terus hidup di dunia ini..
tidak sangka.. pejam celik.. pejam celik sudah tahun 2012.. usia semangkin meningkat.. dan bukan semangkin menurun.. hmm.. bermacam kenangan pahit dan manis telah aku lalui.. tapi semua kenangan akan ku kenang.. walaupun akan memasuki tahun baru.. yeah ! ..
aku harap seperna tahun baru ini .. hubungan aku bersama si dia.. akan terus bertambah mesra..


p/s .. say good bye to 2011 and say hye to 2012

Tuesday, 20 December 2011

kepedihan

ya allah.. adakah diri aku ini memang pembawa sial.. adaikata diri aku ini benar-2 pembawa sial.. pendekkan umurku.. aku sudah tidak tahan dengan semua ini ya allah.. hmm.. adakah disebabkan aku.. atikah masuk ke hospital.. dan koma tidak sedarkan diri ya allah..? dan kakak larana pula sedang sakit,,? adakah semua ini disebabkan aku ya allah... adai benar ya allah.. aku rela tukarkan nyawa aku dengan atikah ya allah..
"atikah,, emy nak atikah.. please. jangan tinggalkan emy.. emy mohon tikah.." hmm... aku dah tak kisah kalau aku menagis keluar air mata darah sekali pun.. tapi.. aku mahu atikah kembali sembuh seperti sedia kala..

Friday, 16 December 2011

empty !

yeahh.. hahaha... dua ari lepas.. dapat travel pegi penang.. uhuuuuu.. bestt...
mna x best nya.. sampai sana dalam kul 7.30 petang.. pastu keluar blik kul 8.30.. hahaha.. macam-2 tempat aq pegi.. sampai xlarat nk berjalan da.. hahaa.. dapat naik ferry dohh... uhuuu.. menikmati suasana malam yg nyaman.. bestt.. pastu pegi ke pesta penang.. perhh.. msuk kna rm3.. ingatkan bosan ke apa.. rupa2 berbaloi gila lahh bayar rm3 tu.. mcm2 ada dalam tu... game la.. barang2 solek la.. mcm2 lahh... haha.. pastu keluar dr situ dlm kul 12 mlm.. pegi plakk mkn "nasi kandar beratur" nak taw sbb apa pnggil nasi kandar beratur.. sbb orang2 yang nk makan kt situ perlu order.. sambil berdiri dan beratur.. hehehehe...
xpa2.. mcm2 agi tempat yg aq pegi.. tapi aq sekarang tengah BERmoody nie.. angkara bergaduhh dgn kak aq.. grr~ xpa2.. agi pun dia bukan nya ada kt malaysia sekarang.. so boleh lah  aq lupakan dia..

Monday, 5 December 2011

.................

ya allah..
aq sendiri menyangka bahwa air mata aq akan mengalir hanya untuk PEREMPUAN atau kakak angkat aq sendiri..
aq sendiri tidak mendunga,, bahawa air mata ini dengan sendiri nya mengalir tanpa aq sendari... aq dah xtaw nk uat pew.? orang cakap.. jika kita terus menangis.. ia mungkin akan membuat kita sakit.. tapi.. aq dah x perduli.. sakit ke apa atau keluar air mata darah sekalipun.. aq akan tetap menangis sehingga air mata yang mengalir itu berhenti dengan sendirinya.. maafkan aq.. wahai kakak..
lagipun.. betul lah.. ckap mama..
suatu hari nanti.. aq pasti juga akan menangis kerana kakak angkat aq itu...
oklah.. kata2 mama kini telah menjadi kenyataan..


NoW.. i WanT a nEw LiFE.. tanpA kAKaK aq itU...
yaNg aQ maHu,,. hanYa bby Aq.. hanYa dy,, yanG memAhamI Aq,,