Tuesday, 3 January 2012

the end

akhirnya.. cuti sekolah untuk tahun 2011 telah temui kemuncaknya..
cuti sekolah.. yg membawa pelbagai makna dalam hidup aku..
kini.. sekolah sudah pun nak buka.. x sangka kejap je aku dah nk masuk form 2..
yeahh ! form 2. hahaha ~
ok.. esok petang aku balik hostel.. rindu dengan kawan-kawan kt hostel..
termasukk laa juga semua senior aku.. tapi pada masa yang sama.. berat hati untuk aku pergi ke hostel.,,kerana terpaksa meningggalkan kakak aku tersayang.. hmm,.. mesti dia akan sunyi nanti kan.. tak pe lah.. nanti boleh berjumpa jugakk.. hmm.. dan.. aku juga terpaksa meninggalkan buah hati aku.. tapi tak pe lahh.. dia pun balik hostel juga.. apa-2 pun.. cuti 2011 antara yg terbaik bagi aku.. kenangan di 2011 tidak akan sama sekali aku melupainya..