Wednesday 22 June 2011

i cAn't GeT LoVe

aku benci diri aku sendiri,,, i hate my self
tiada siapa yang mengambil perduli tentang diri aku lagi..
ada family.. mcm tak ada family.. ermm..
aku lebih suka hidup keseorangan daripada hidup dengan family..
dulu.. aku memang mempuyai orang yang menyangi
aku,, tapi sekarang dia pun telah pergi meninggalkan aku sendirian..
ermm.. ada kakak angkat pun seperti tak sayang aku dah,..
aku faham,,, aku hanyalah budak mentah yang memang tak patut
dapat kasih sayang...
memang aku dicipta hanya untuk mendapat derita dan bukan kebahagian...
tapi.. kini.. aku mempunyai kawan-kawan yang di hostel yang telah aku anggap seperti adik beradik aku sendiri... aku lebih gembira tinggal di sana.. hostel adalah rumah kedua aku,.,,
apabila aku di hostel.. aku ibarat telah mendapat SEDIKIT cahaya kebahagian.. namum bila aku balik ke rumah.. cahaya itu serta merta terpadam... aku tidak faham kenapa allah turut aku ujian yang amat berat padaku... dahulu.. aku dibenci oleh keluarga angkat aku kerana kesalahan yang bukan aku lakukan selepas itu aku ditinggalkan orang yang disayangi.. dan kini aku telah mengampiri untuk kehilangan seseorang yang aku sayangi iaitu kakak angkat aku... ya.. hidup aku tidak mungkin akan mendapat cahaya kebahagian..
I HATE MY LIFE.. NOW NO REASON FOR LIVE...
I WANT TO DIE..

2 comments:

  1. kenapa ckap mcm ney??? akak xpnah rse yg akak benci mahupun da xcygkan adik......adik ialah org ke2 dlm idop akak...akak xkan dpt lupakan adik mahupun kurangkan cyg ney pada seorang yg akak syg......entah la mngapa akak lbh syg adik drip abg sndri....i need u 2 stop thinking like that bcause i love u.............lau da xcayekan akak it so kay........wthever it i stil want 2 take cre of u......................
    TO BELOVED BROTHER: MUHD.RAHIMI

    ReplyDelete